They say I'm not responsible, but I am.. Are you?

:: Art :: Fanartit

Siirry alas

They say I'm not responsible, but I am.. Are you? Empty They say I'm not responsible, but I am.. Are you?

Viesti kirjoittaja Vieraili lähetetty Su Joulu 27, 2009 7:27 pm

Eh eh nothing else I can say... Siis Coren, tai tarkemmin kun piirroksista on kyse niin Delica purkaa stressinsä nyt piirtelyyn. Mieltä lämmittäisi myös suunnattomasti saada piirroksia omista ötökäistäni, laitan alle artti-kuvia tapahtumista, jos jokunen haluaisi enemmän haastetta. Eli kyseessä on Trade, minä piirrän teidän ötököitänne omien ötököitteni piirroksia vastaan. Alla enemmän luokiteltuna:

Kuvia Corenin olennoista (tarvetta seuraavan kaltaisille kuville+inspiksen herättäjiä):

-> Darlingista tarvitsisin sellaisen todella viehkon rakennekuvan profiilisivulle. Itse en onnistu sellaista sopivaa väsäämään.. Eli jotain taustaa saa heittää, jos tahtoo, mutta pääasiana itse syöjättäremme ja kuva mielellään sivulta. Muut taitelijan vapauksia.
-> Indeská Indesjósta eli Indiestä haluaisin muutaman railakkaan kuvan tamman tanssahdellessa laguunilla. Myös muita tunnelmointeja saa toki tehdä. (viitteellistä).
-> TILANNEKUVA: Borea vs. Karel; tämä stoori löytyy hienosti Corenin inside tarinoista, pelaajat ilmoittavat osiosta, topicista Coren's five (+four). Eli tilanne, jossa Karel on sysännyt Borean maahan ja seisoo osittain oriin ryntäillä, mielikuvitusta saa muuten käyttää. <3
-> TILANNEKUVA: Empathican kuolema; Löytyy pelistä 'don't try to stop me, I'm not here anymore'. Eli tilanne jossa Athe tippuu Acadin vesimassojen mukana, nimeen omaan ilmassa oleva kuva. Mukaans aa myös piirtää muita hahmoja, kuten Hautalinnun Acadin juurelle, Korpin tms. Kuva tulisi Athen kalmisto-sivulle.
-> TILANNEKUVA: Vangittu Wicca; Tilanne jota ei siis teoriassa ole vielä tapahtunut ja jota ei edes kirjalliseksi peliksi saateta ennen ensi syksyä, mutta kuvan haluaisin jo nyt ;]. Eli Vangittu Wicca, koska kyseessä on tämä pannahisen noita, saa kuvasta selkeästi näkyä se, että kienot pitää Wicca vankina on kovat. Epäreality sallitaan, eli kyödet tms vapaasti käytettävissä. Myös sotilaita saa lisätä kuvaan + tilannekiemuraa kuulustelusta tms. [Aida]
-> Dargeronista tarvitsisin ihan sitä perus rakennekuvaa, eli kellä inspaa, niin vauhdikasta, charmanttia ja voimakasta näkemystä kaivataan :D.

-> Kaikkia hahmoja saa toki käyttää muuhunkin tunnelmointiin ja tapahtumakuviin, jos edelliset ei inspaa, nuo lähinnä viitteellisinä!

Kuvia Teidän hahmoistanne:

-> Aida / Kaikki / What ever I will (haha) / Wicca trade <3
-> Pelaaja / hahmo / tapahtuma tai viitteellinen tyyli / trade

Sitten vaan innokkaita?

Viimeinen muokkaaja, Coren pvm Ma Joulu 28, 2009 1:42 pm, muokattu 1 kertaa

Vieraili
Vierailija

Takaisin alkuun Siirry alas

They say I'm not responsible, but I am.. Are you? Empty Vs: They say I'm not responsible, but I am.. Are you?

Viesti kirjoittaja Aida lähetetty Ma Joulu 28, 2009 8:16 am

ah, tää tuli nyt kyllä niinkuin tilauksesta <3 oon tässä vähän aikaa sitten tajunnut, että mun piirtämät asennot on ihan himpulan tönkköjä, rumia ja toivottoman epähevosmaisia. niin ei voi sanoa mitään muuta kuin hallelujah, rakas Corppuseni, koska mun n niin paljon helpompi piirtää asentoja, jos joku on mulle etukäteen sanellut, millanen sen kuuluu olla. nuw, rakastan sua.

niin joo ja niin totanoin, voisin vaikka tällein alustavasti ottaa tota WICCA-kuvaa. Se vaikutti inspaavimmalta. Darlia en nyt välttämättä piirrä uudelleen, vaikka kivaa se olis. sitä oli kiva piirtää ja indie kanssa, mutta päätin nyt ottaa Wivvan koska koska koska sain heti idean :D pakko päästä sitäkin väkertämään, ja nopiaan.

ainiin joo, mun poneista saa piirtää ketä ikinä vaan haluat. mutta jos tahdot että määrään niin hmmm. vaikkapa sitten hömhöm.

Tilanne kuvaa jos tahdot, niin Säkki vois olla paras. sille on tapahtunut eniten kaikkea niin niin. öö. vaikka. tappeleminen Jokerin kanssa tai jotain Ramdora-löpsiä (hihi en oo yhtään tekoromanttinen ihminen) tai sitten jotain BOrea tappelua tuolla putouksella tahi mahdollisesti rotkolla. joo.

ja jos et nyt tahdo tilannekuvaa, niin mun pirpanoita saa piirrellä ihan missä asennoissa ja muissa härpäkkeissä tahansa. laita ne vaikka hirttaytymään etanoihin, jos sulle tulee sellainen mielihalu. ne on ihan käytettävissä stressinpurkuun

juu. meitsipoika on puhunut.

Appelsiinien discossa tanssittiin

Zack - Leweth - Ilves - Eefje
Aida
Aida
PÄÄJEHU
PÄÄJEHU

Viestien lukumäärä : 1080
Ikä : 25
Registration date : 31.03.2009

They say I'm not responsible, but I am.. Are you? Empty Vs: They say I'm not responsible, but I am.. Are you?

Viesti kirjoittaja Vieraili lähetetty Ma Joulu 28, 2009 1:40 pm

<3<3<3 Aida, I think I love you more everyday ;D. Jeesh, Wicca kuva siis sulle, kattelen mikä inspais, pikavarmistus; värillisen kuvan varmaan tahdot? Oon nyt reenaillu mustavalkosilla, mutta varmaan värillinen on parempi. Yritän kehittää jotain mukavaa <3

Vieraili
Vierailija

Viesti kirjoittaja Aida lähetetty Ma Joulu 28, 2009 1:56 pm

Mulle kyllä käy ihan minkälainen haluat. Ja siis totajoo siis tekniikka on ihan vapaa. Vaikka perunamaalausta, jos haluat 8DDD
nojoo, mää varmaan tyydyn siihen iänikuiseen lyikkärillä, tussilla. värikynillä, metodiin :D

Appelsiinien discossa tanssittiin

Zack - Leweth - Ilves - Eefje
Aida
Aida
PÄÄJEHU
PÄÄJEHU

Viestien lukumäärä : 1080
Ikä : 25
Registration date : 31.03.2009

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

:: Art :: Fanartit

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa