Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Jokainen laittaa siivet selkäänsä, sen kaiken mitä niistä on jäljellä.

2 posters

 :: Art :: Galleria

Siirry alas

Jokainen laittaa siivet selkäänsä, sen kaiken mitä niistä on jäljellä. Empty Jokainen laittaa siivet selkäänsä, sen kaiken mitä niistä on jäljellä.

Viesti kirjoittaja Ellu Pe Heinä 23, 2010 5:01 pm

Elikkä, tuo otsikon pätkä on siis Teleks - Siivet biisistä. Sitä kuunnellessani tein erikoisen piirroksen (itselleni erikoisen) enkä osaa oikein päättää mikä kyseinen hevonen on. Onko hän ori vai tamma? Chadra vai Rodwor? Mutta linkkihän onkin sitten tässä.

Kaikenlainen kommentointi tervetullutta.

Hevosella olisi pitänyt olla siivetkin mutteivat skannerin mielestä mahtuneet kuvaan joten siitä tuli tämmönen.
Ellu
Ellu
Harjoittelija
Harjoittelija

Viestien lukumäärä : 133
Ikä : 26
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 23.07.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Jokainen laittaa siivet selkäänsä, sen kaiken mitä niistä on jäljellä. Empty Vs: Jokainen laittaa siivet selkäänsä, sen kaiken mitä niistä on jäljellä.

Viesti kirjoittaja Rusina Su Heinä 25, 2010 1:01 pm

Mulle tulis tuosta mieleen jotenkin rodwor... Vaikka väreistä ja siivistä riippuisi enemmän kuin tästä kuvasta näkyy.
Ja ehkä ori, miksei tammakin. Näin minä näkisin otuksen (: Mutta tosiaan, väritys vaikuttaisi paljon.
Rusina
Rusina
Kokenut
Kokenut

Viestien lukumäärä : 1274
Ikä : 29
Registration date : 31.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Jokainen laittaa siivet selkäänsä, sen kaiken mitä niistä on jäljellä. Empty Vs: Jokainen laittaa siivet selkäänsä, sen kaiken mitä niistä on jäljellä.

Viesti kirjoittaja Ellu Ke Heinä 28, 2010 2:54 pm

Niinhän se vaikuttaisi. Mutta värikynien/tietokoneella värittämisen käytössä/kanssa olen suorastaan surkea.
Ellu
Ellu
Harjoittelija
Harjoittelija

Viestien lukumäärä : 133
Ikä : 26
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 23.07.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Jokainen laittaa siivet selkäänsä, sen kaiken mitä niistä on jäljellä. Empty Vs: Jokainen laittaa siivet selkäänsä, sen kaiken mitä niistä on jäljellä.

Viesti kirjoittaja Vieraili Ke Heinä 28, 2010 3:14 pm

Rodwororia väittäsin. Muistuttaa kuvioiltaan hieman mun mennyttä Empathicaa :)
Mitä värejä olit ajatellu?

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Jokainen laittaa siivet selkäänsä, sen kaiken mitä niistä on jäljellä. Empty Vs: Jokainen laittaa siivet selkäänsä, sen kaiken mitä niistä on jäljellä.

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 :: Art :: Galleria

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa