Julle katoaa
2 posters
:: Off-game :: Pelaajat tiedottavat
Sivu 1 / 1
Julle katoaa
Anteeksi epäaktiivisuuteni. Se on johtunut suurimmaksi osaksi siitä, että kiinnostus Loraniaan/pelaamiseen on tällähetkellä nollassa, tekstiä eikä ideoita synny eikä mitään muutakaan. En voi sanoa, että kiirettä pitäisi kouluelämässä, koska ei pidä, mutta ei vaan oo jaksamusta vääntää rooleja täällä väkipakolla..
Lisäksi oon netitön luuseri joka pääsee koneelle vain rajoitetusti koulussa ja satunnaisesti äidin koneella, joten sekin luo haastetta epäinspaavaan roolipelaamiseen.
Luultavasti tilanne parantuu netin myötä, eli sitä odotellessa on vain paras odotella. Voitte keskeneräisistä peleistä viedä heppasenne muualle, jos on tarvetta, en ota siitä nokkiini. Palataan taaas juonittelemaan jahka tilanne mun osalta kääntyy parempaan päin. (:
Lisäksi oon netitön luuseri joka pääsee koneelle vain rajoitetusti koulussa ja satunnaisesti äidin koneella, joten sekin luo haastetta epäinspaavaan roolipelaamiseen.
Luultavasti tilanne parantuu netin myötä, eli sitä odotellessa on vain paras odotella. Voitte keskeneräisistä peleistä viedä heppasenne muualle, jos on tarvetta, en ota siitä nokkiini. Palataan taaas juonittelemaan jahka tilanne mun osalta kääntyy parempaan päin. (:
Viimeinen muokkaaja, Junity pvm Ti Elo 24, 2010 5:25 pm, muokattu 4 kertaa
Junity- Kokenut
- Viestien lukumäärä : 890
Ikä : 31
Registration date : 24.03.2009
Vs: Julle katoaa
päivittelin
Junity- Kokenut
Nyyh, kaipaan meseen ):
Dreamer X- Kokenut
- Viestien lukumäärä : 1276
Ikä : 32
Registration date : 17.03.2009
ei pääse : ( latasin tähän kyllä mesen, mutta äiti käski poistamaan.. se ei kuulemma halua "mesejä ja muita haittaohjelmia" työkoneeseensa (:
Junity- Kokenut
x) "haittaohjelmia" mesehän tulee ja tappaa.
Voihan piru, olisit saanu tilannepäivityksen minun elämästä, tai no voihan sitä pulinoistaki lukea..
Voihan piru, olisit saanu tilannepäivityksen minun elämästä, tai no voihan sitä pulinoistaki lukea..
Dreamer X- Kokenut
Joo no arvaa vaan huusinko täällä oikeuden ja vääryyden puolesta.. Mesehän on al-qaidan terroriohjelma ja tulee tuhoamaan ihmiskunnan
Ja osaan päätellä jo jotakin.. Tosin hieman hämmennyin tuota kosimista, jos siis herra A ensimmäisestä on kyse?
Ja osaan päätellä jo jotakin.. Tosin hieman hämmennyin tuota kosimista, jos siis herra A ensimmäisestä on kyse?
Junity- Kokenut
Ikävä kyllä juuri hänestä.. Vanno että kunnostautuis ja vaikka mitä muuta. Sitten oli niin down ettei ees vilkuillu naisia ku näin sen viimeksi juomishommissa (lähinnä pääntäyttäminen tais olla mielessä..)
Dreamer X- Kokenut
no niinpä tietysti. Noin siinä aina käy!
Mutta pidä varasi sen kanssa äläkä retkahda vaikka mieli tekiskin.. Musta on tullu itse kyynisyys lyhyessä ajassa, varsinkin näitä mieshenkilöitä kohtaan.
Mutta pidä varasi sen kanssa äläkä retkahda vaikka mieli tekiskin.. Musta on tullu itse kyynisyys lyhyessä ajassa, varsinkin näitä mieshenkilöitä kohtaan.
Junity- Kokenut
Ei oo vaaraa retkahtamisessa, se ukko on kyllä menneen talven lumia, kiitos tämän toisen herra A:n ansiosta.. Käypi vain sääliksi.. Ei voi muuta sanoa ku että todella huono ajotus, puolki vuotta aiemmin ja asiat olis eri mallilla..
Dreamer X- Kokenut
Joo no ehkä, mutta en usko että loppupeleissä ois ollu mikään ykköspalkinto saada se ukko huolehdittavaksi..
Junity- Kokenut
:: Off-game :: Pelaajat tiedottavat
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa