Corelli's Wannabe Art
4 posters
Corelli's Wannabe Art
Kirjotellaampa topaa vähän uudelleen, turhaa kuitenkaan uutta tekemään tämän vuoksi ;]. Eli eli, tänne nyt heittelen jtn kuvia, käänsin vähän järjestystä eli vanhimmat on nyt alimpana. Olen vähän huono tunnelmoimaan, mutta jotain kommenttia yritän heitellä. Ps, jos joku haluaa arttia niin voin piirrellä jotain muksaa, mutta chadrojen kanssa saatte varautua petyymään, sulkasiivet ei multa oikee luonnistu. (kun siipienpiirtelytaidon olen alunperin ottanut lohikäärmeiden taiteluista.)
Pieni avaWicca
Mitä tähän voi sanoa.. Rakastan sitä <3
Wicca in wonderland
Olinpa taiteellisella tuulella eilen. Piirtelin paljon Wiccaa, se näyttää olevan taidemuusani ainakin hetken. Silmästä tyksin paljon ja sehän onkin kuvan juju.
Jokeri ja Karel
Karelista ja Jokerista taiteilin artin heti kaksikon ensitapaamisen jälkeen. Itse en kehtaisi edes myöntää tätä omaksi tekeleekseni, mutta olkoon. Tillin vaatimuksesta piti julkasta
Gelendra
Glennan piirsin, juuri ennen kuin tuli anontaan. Hieman pitkäksi venyi vartalo ja siivet on vallattomat, mutta harjasta tyksin itse paljoin, samoin väreistä.
Pieni avaWicca
Mitä tähän voi sanoa.. Rakastan sitä <3
Wicca in wonderland
Olinpa taiteellisella tuulella eilen. Piirtelin paljon Wiccaa, se näyttää olevan taidemuusani ainakin hetken. Silmästä tyksin paljon ja sehän onkin kuvan juju.
Jokeri ja Karel
Karelista ja Jokerista taiteilin artin heti kaksikon ensitapaamisen jälkeen. Itse en kehtaisi edes myöntää tätä omaksi tekeleekseni, mutta olkoon. Tillin vaatimuksesta piti julkasta
Gelendra
Glennan piirsin, juuri ennen kuin tuli anontaan. Hieman pitkäksi venyi vartalo ja siivet on vallattomat, mutta harjasta tyksin itse paljoin, samoin väreistä.
Viimeinen muokkaaja, x Coren pvm Su Elo 30, 2009 10:34 am, muokattu 4 kertaa
Vieraili- Vierailija
Vs: Corelli's Wannabe Art
Namiskuukkeli8] En ole piirtoasiantuntija joten rakentavaa palautetta on turha odottaa =D
Osaat piirtäät siivet tosi hyvin, ja jouhista tykkään myös. Pää+silmä on myös ihunat<3
Osaat piirtäät siivet tosi hyvin, ja jouhista tykkään myös. Pää+silmä on myös ihunat<3
Rusina- Kokenut
- Viestien lukumäärä : 1274
Ikä : 30
Registration date : 31.03.2009
Jouhet onnistunut hyvin : ) ittelläni niistätulee aina jotenkin vähän hassuja.
Hianot
Hianot
Aida- PÄÄJEHU
- Viestien lukumäärä : 1080
Kuolaan noiden siipien perään. <3 O,O Itselläni aina siivet menee pieleen, varsinkin nahkasiivet. Kuva on muutenkin ihana. Harja ja häntä on hienosti tehty, kuten myös koko hevonenkin. Tuo silmäkin on ihana. <3
Vieraili- Vierailija
Jos olisin oikeen nero, lisäisin muitakin tuherruksiani tänne, mutta tairan olla liian laiska. Säästän yleisön näkemisen vaivalta.
Vieraili- Vierailija
Lisäisit vaan jos jaksat Tai piirrä artteja ;D
Rusina- Kokenut
Mulla on jotain artteja. Yks on Glennan profiilissa siinä kuvan alla on linkki.. ja toinen on täällä koneella... Jokerista ja Karelista. Mutta kun oon laaiskaa...
Vieraili- Vierailija
julkaset kyllä sen jokerikarel artin !
Tildy- Kokenut
- Viestien lukumäärä : 1111
Registration date : 24.03.2009
laiska ilkimys olet. sitten en taida piirtää tuota omaa arttiani loppuun, hähä.
Tildy- Kokenut
- Viestien lukumäärä : 1111
Registration date : 24.03.2009
Julkase mokoma, jos se on jo koneella niin sittenhän se on jo puoliksi tehty. Vaikka en oo kyllä mikään paras puhumana näissä jutuissa >8D
Rusina- Kokenut
Tämä on kiristystä... No joo, ehkä voisin ladata sen kotitivuilleni. Joskus.
Vieraili- Vierailija
Jos vaikka kieltäisin tehneni ton uusimman.. Vitsit vois polttaa sen alkuperäsen, mutta pitäähän teilläkin olla jotain pihalle naurettavaa, joten antaa palaa ;D
Vieraili- Vierailija
Toihan on söötti! : DD Noi harjat ovat niin ihanat! <3 *kuolaa*
Vieraili- Vierailija
siivet *kuolausta* ihanan muhkee harja Glennalla ja jotenki söpön ponimainen :'D
Minty- Kokenut
- Viestien lukumäärä : 728
Ikä : 28
Registration date : 18.08.2009
Joo.. Glennasta tuli silloin aika ponimainen. Ku miettii sitte sen säkää, niin se aika suuri poni on ;D
Vieraili- Vierailija
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa