Arttia tarjolla !
2 posters
Arttia tarjolla !
Tilliä tylsistyttää ja piirrätytytytytyttää. siksipä toteutankin mielihaluni ja piirrän teille, rakkaat kansalaiset. mutta koska helposti tuleepi pakkopullaa moisesta, otan vain KAKSI piirrettäväksi. yhdeltä ihmiseltä siis vain yksi pyyntö. enkä ala tällä kertaa itse valikoimaan hahmoja tai kuvia, joudut kertomaan mistä hahmosta haluat ja minkätyyppisen kuvan (esim liike, rakenne yms) piirtelen vain inspaavimmat tai sanoisinko näin, että piirrän kyllä kahdelle ensimmäiselle mutta jos sattuu inspaamaan joku toinen hahmo kuin pyydetty, teen sen. turha jurnuttaa sitten jos tuli eri hahmo kuin halusit, varoitin kyllä. jos joku haluaa tradea niin kelpaa sekin taustoja en tee ellei ole superinspistä. kuvat toteutetaan lyijykynällä (tussilla) ja värikynillä. ellen tee mustavalkoista. okei, lopetan sepustuksen tähän.
- hahmo - Junity
- Jader - Kapa
(- Tita - Ven)
- hahmo - Junity
(- Tita - Ven)
Viimeinen muokkaaja, x Tildy pvm La Elo 29, 2009 4:07 pm, muokattu 2 kertaa
Tildy- Kokenut
- Viestien lukumäärä : 1111
Ikä : 30
Registration date : 24.03.2009
Vs: Arttia tarjolla !
Mun hahmoja saa mieluusti taiteilla (:
Junity- Kokenut
- Viestien lukumäärä : 890
Ikä : 31
Meitille myös! Jaderin voi piirtää, Ramdorankin tai Ricon, mikä heistä nyt inspaisi eniten. (:
Vieraili- Vierailija
Ja mulle kanssa! Titan vois piirtää, njääh, ja ja mäkin voisin piirtää jonkun sun hahmoista, täälläkin kauhee piirtointo : DD
Vieraili- Vierailija
enkä ala tällä kertaa itse valikoimaan hahmoja tai kuvia, joudut kertomaan mistä hahmosta haluat ja minkätyyppisen kuvan (esim liike, rakenne yms)
okei, piirrän kaikille kolmelle mutta Junity ja Kapa kertovat vielä kenestä.
Tildy- Kokenut
- Viestien lukumäärä : 1111
Ikä : 30
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa