vatsalaukun ohitusleikkaus
4 posters
vatsalaukun ohitusleikkaus
...ryhmässämme musti- ja mansikoita.
Sen kuviointi taitaa olla harvinaisen väärin. Mutta tykkään sen jaloista ja se sentään vei aika paljon siitä ajasta, jonka olisin voinut kuluttaa vastailemalla nopeammin peliin mutta jonka käytinkin yrittämällä sekoitella Paintissa jotain muuta kuin sitä merisairaanvihreää onnistumatta. Eikä tuo varmaan ollut ihan oikeaoppinen lause.
x IRWIN
Pienet surkastuneet aivoni keksivät jatkuvasti uusia hahmoja joilla en koskaan tule pelaamaan. Mutta tästä tuli ihan kivan näköinen ja saatanpi heittää sen soppaan mukaan sata viestiä kerättyäni.
muok 8.9. // Olen selvästi tykästynyt häneen: (kuolaa on hirveän kiva piirtää!)
...ja sitten vielä:
tradetradetradetrade Mintymintymintyminty
(Huomatkaa erinomaisen väärä harjan väri.)
Sen kuviointi taitaa olla harvinaisen väärin. Mutta tykkään sen jaloista ja se sentään vei aika paljon siitä ajasta, jonka olisin voinut kuluttaa vastailemalla nopeammin peliin mutta jonka käytinkin yrittämällä sekoitella Paintissa jotain muuta kuin sitä merisairaanvihreää onnistumatta. Eikä tuo varmaan ollut ihan oikeaoppinen lause.
x IRWIN
Pienet surkastuneet aivoni keksivät jatkuvasti uusia hahmoja joilla en koskaan tule pelaamaan. Mutta tästä tuli ihan kivan näköinen ja saatanpi heittää sen soppaan mukaan sata viestiä kerättyäni.
muok 8.9. // Olen selvästi tykästynyt häneen: (kuolaa on hirveän kiva piirtää!)
...ja sitten vielä:
tradetradetradetrade Mintymintymintyminty
(Huomatkaa erinomaisen väärä harjan väri.)
Viimeinen muokkaaja, kaikkivaltias Bob pvm La Loka 31, 2009 6:57 pm, muokattu 6 kertaa
Vieraili- Vierailija
Vs: vatsalaukun ohitusleikkaus
Wow, :'D paljon paremmin onnistunu ku oma hahmotelmani, upea (ja nyt tajuan kuinka olen mahtanu olla pilvessä ku oon tehny ton x))
Dreamer X- Kokenut
- Viestien lukumäärä : 1276
Ikä : 32
Registration date : 17.03.2009
Vähän muuten toi Irwin on pelottavan nkönen 8D koitan itse aina tehdä pramaattisia (niin, siis pramaattisia, ei dramaattisia) kuvia, mutta en koskaan onnistu.
Aida- PÄÄJEHU
- Viestien lukumäärä : 1080
Ikä : 30
Registration date : 31.03.2009
Rajut värit joo (8 hieno o, ja toi Irwinhän on vallan kamoittava o-o
Rusina- Kokenut
- Viestien lukumäärä : 1274
Kiitoksia kommenteista. (8
Dreamer, mutta mitä elämä oliskaan ilman värejä. David Bowie ainakaan ei olis koskaan tullut niin tunnetuksi!
(Huh hyvä, kaikista suurin pelkoni on ollut aina se, että yrittäessä piirtää jonkun yleisen rumiluksen saa sen näyttämään nallekarhulta. Tehdäkseen pramaattisia kuvia pitää ensin tehdä jotain äärimmäisen pramaattista. Kuten keittää kahvit.)
Dreamer, mutta mitä elämä oliskaan ilman värejä. David Bowie ainakaan ei olis koskaan tullut niin tunnetuksi!
(Huh hyvä, kaikista suurin pelkoni on ollut aina se, että yrittäessä piirtää jonkun yleisen rumiluksen saa sen näyttämään nallekarhulta. Tehdäkseen pramaattisia kuvia pitää ensin tehdä jotain äärimmäisen pramaattista. Kuten keittää kahvit.)
Vieraili- Vierailija
on kyllä hyvin pramaattinen toi Irwin. sillon aika kaunis silmä. XD
Minty- Kokenut
- Viestien lukumäärä : 728
Ikä : 28
Registration date : 18.08.2009
Voutsivou, hienot Irwin ja Jigs : O :D Piirrät kyllä hienolla tyylillä.
Rusina- Kokenut
jee, Jigs 8DD poimin tuon jo tuolta ja lisäilen arttisivulle kohtapuoliin
Minty- Kokenut
- Viestien lukumäärä : 728
Ikä : 28
Registration date : 18.08.2009
mahtavasti erottuu 'massasta' nää kuvat :'D hienoja!
Vieraili- Vierailija
Kiitos kommenteista! 8D Ja lupaan jonain päivänä vielä opetella varjostamaan kunnolla.
Vieraili- Vierailija
Mihin varjoja muutenkaan tarvitaan. (8 Ne ei tee työtä.
Vieraili- Vierailija
Palkka juoksee minä en. (tai juoksen, palkankin edestä)
Vieraili- Vierailija
Djuh, nyt kyllä iskee alemmuuskompleksi, niinko aina.
Jigs on kylä suloinen pupunen naminam.
Jigs on kylä suloinen pupunen naminam.
Aida- PÄÄJEHU
- Viestien lukumäärä : 1080
Siis, ei herran jumala! O______O Noi on aivan upeita! Ihanan rajut ja voimakkaat värit. Hyvin erottuu massasta ja toi tyyli on vaan niin persoonallinen ja herkullinen. <3 Nam. Hevoset ovat ilmeikkäitä ja taitavasti piirretty. Ääh... en osaa enää sanoa mitään, mutta kuin kuolaan samalla tavalla noita töitäs kuin toi Irwin tossa. ;D <3
Vieraili- Vierailija
Hehei kiitosta kommenteista jälleen. (8 Joor tuu kaind.
Minul on (valitettavasti) piirtovaihde päällä enkä näytä voivan pysäyttää sormiani arrgh:
Olen viimeinkin älynnyt, miten PSP:llä saa väritettyä ilman että peittää linet. Whee. Olin niin ylpeä löydöstäni että tein vähän perusteellisemman kokeilun. Mistä se muuten johtuu, että normaaleja hevoja ei ole yhtä hauska piirtää kuin muiden hahmoja.
Juu se on alkeellinen, juu sillä on järjettömän mauton tausta (löysin mainitun asian lisäksi picture tuben...), juu varjostukset on naurettavia, juu luonnos näytti paljon paremmalta, mutta mikään noista ei nyt haittaa ko pidän itseäni niin nerokkaana tuon linejutun takia.
+ Mr. Irwin, jonka rumuus on suorastaan inspaavaa.
Minul on (valitettavasti) piirtovaihde päällä enkä näytä voivan pysäyttää sormiani arrgh:
Olen viimeinkin älynnyt, miten PSP:llä saa väritettyä ilman että peittää linet. Whee. Olin niin ylpeä löydöstäni että tein vähän perusteellisemman kokeilun. Mistä se muuten johtuu, että normaaleja hevoja ei ole yhtä hauska piirtää kuin muiden hahmoja.
Juu se on alkeellinen, juu sillä on järjettömän mauton tausta (löysin mainitun asian lisäksi picture tuben...), juu varjostukset on naurettavia, juu luonnos näytti paljon paremmalta, mutta mikään noista ei nyt haittaa ko pidän itseäni niin nerokkaana tuon linejutun takia.
+ Mr. Irwin, jonka rumuus on suorastaan inspaavaa.
Vieraili- Vierailija
Gaaaaaaaaaaaah o.O
Mun hahmosta yllätysarttia? Mitä se meinaa??
Ihanaihana (: Tosi kiva aihe kuvassa. Molemmat näyttää itseltään. Toi maha on tosin aika jännän näkönen.. Ihanku se olisi tosi luiseva. Ja siivet puuttuu molemmilta.
Mut KIIITOOOOS OLET IHKU! <3
Mun hahmosta yllätysarttia? Mitä se meinaa??
Ihanaihana (: Tosi kiva aihe kuvassa. Molemmat näyttää itseltään. Toi maha on tosin aika jännän näkönen.. Ihanku se olisi tosi luiseva. Ja siivet puuttuu molemmilta.
Mut KIIITOOOOS OLET IHKU! <3
Vieraili- Vierailija
Lovetan <3 x_x Tosi hyvä idea tällanen sisaruspotretti.
Ja tästä kuvasta hahmottaa hyvin noi värit, mainiota 8 ) Nyt kaikkien ei tarvitse vaivata aivojaan tulkitsemalla mun ulkonäkökuvausta.
Siis kiitoksia paljonpaljonpaljon Bobby (8
Ja tästä kuvasta hahmottaa hyvin noi värit, mainiota 8 ) Nyt kaikkien ei tarvitse vaivata aivojaan tulkitsemalla mun ulkonäkökuvausta.
Siis kiitoksia paljonpaljonpaljon Bobby (8
Rusina- Kokenut
Joo. (8 Tämän enttententten-(luonnon)valinnan aliarvostaminen on ihan yliarvostettua. Hyi tuo kuulosti ihan siltä Hauskojen kotivideoiden geelimöykyltä.
Ramdora on selvästi syönyt tyhjän pahvilaatikon, kyllä.
Mutta olkaapa hyvä. Olen erittäin ihku.
(Pikku lisäyksenä yksi osapuoli eläimellisestä triostani. Vajakki-James on typerin kaikista jänöistä. Ja mukaan on laskettu myös Jänis.)
Keihäsantiloopit nostavat syytteen niiden kuvioinnin kopioimisesta.
Ramdora on selvästi syönyt tyhjän pahvilaatikon, kyllä.
Mutta olkaapa hyvä. Olen erittäin ihku.
(Pikku lisäyksenä yksi osapuoli eläimellisestä triostani. Vajakki-James on typerin kaikista jänöistä. Ja mukaan on laskettu myös Jänis.)
Keihäsantiloopit nostavat syytteen niiden kuvioinnin kopioimisesta.
Viimeinen muokkaaja, kaikkivaltias Bob pvm La Loka 31, 2009 6:54 pm, muokattu 3 kertaa
Vieraili- Vierailija
Wah, näähä o upeita : O ihania ihania ihania (ei mit järkevää kommenttia,sro )
Vieraili- Vierailija
Yyh, et haluis piirtää mulle jotain lineartia, ku en osaa söhlätä tolle kuvalle minkä bc piirsi, nii noita siipiä x)
Vieraili- Vierailija
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa