Under the fallin' stars... (new for you 11.11)
2 posters
Under the fallin' stars... (new for you 11.11)
Kaunis otsikko, mutta sisältö ei niinkään. Piirtelin hetki sitten artteja sun muita ja laitan ne nyt esille, tosin ne on sellasia pahoinpitelyjä teidän hahmoistanne että voisin hakata päätäni seinään koko loppuelämäni. Lisäilsen tänne uusia aina välillä, mutta toistaseksi tällä ei ole kuin muutama (järkyttävä) työ + muutamia muita piirusteluitani. Järkyttykää!
Varenne
Tämän piirtelin varmaan viikko sitten innostuneena uudesta tavasta piirtää sulkasiivet. Eli Rusinan hahmo joutui tällä kertaa pahoinpitelyni kohteeksi, käytin huolella kaikki taiteilijan vapaudet taas aika pitkälle väreissä... ehkä ette nirhaa mua :]
Ramos
Kuka tietää miski juuri tämä inspasi mua näin suuresti, mutta tähän työhön voisin melkein olla tyytyväinen. Voin jopa myöntää piirtäneeni sen. Vaikkakin kaikki taiteilijanvapaudet on kyllä käytettty, niin rakennetta, siipiä kuin värejäkin ajatellessa. No, onpahan kuitenkin..
Volga
Idea oli hieno, lyijykynäpiirros kiva ja lopputulos fiasko, mutta ainakin olen tehnyt jotain? Tummuus tuli ongelmaksi värityksen puolivaiheessa, ja koska en ole vielä tottunut aivan tusseihin, niin monia ontumakohtia on. Kuitenkin idealtaan ihan jees, toivottavasti et Junity hirtä mua.
Forget-Me-Not's
Forget-Me-Not on sarjakuvahahmoni jolla teen usein tunnelmointikuvia. Yksinkertaiseen rakenteeseen parustuva ihmishahmo on oikeastaan kaikkien päällimmäisten tunteitteni ydin ja ulostuomistapa. Nauttikaa, nämä ovat omiin silmiini lähes täydellisiä ;]
<3 Heart
<3 Fallin Stars
<3 Alone and in Love
<3 I Believe I can Fly!
<3 Communicate
<3 Behind Me
<3 One Heart
<3 Fish Luck
+ Saa ehdotella hahmoja erityisesti tilanteita mitä voisin piirrellä, niin laitan korvan taakse, mutta mitään en lupaa tehdä, kun toimin ehkä vähän liiankin spontaanisti näiden kanssa. (vink: mitä vähemmän pieniä kuvioita hahmossa on, sitä siistimpää jälkeä tulee)
Varenne
Tämän piirtelin varmaan viikko sitten innostuneena uudesta tavasta piirtää sulkasiivet. Eli Rusinan hahmo joutui tällä kertaa pahoinpitelyni kohteeksi, käytin huolella kaikki taiteilijan vapaudet taas aika pitkälle väreissä... ehkä ette nirhaa mua :]
Ramos
Kuka tietää miski juuri tämä inspasi mua näin suuresti, mutta tähän työhön voisin melkein olla tyytyväinen. Voin jopa myöntää piirtäneeni sen. Vaikkakin kaikki taiteilijanvapaudet on kyllä käytettty, niin rakennetta, siipiä kuin värejäkin ajatellessa. No, onpahan kuitenkin..
Volga
Idea oli hieno, lyijykynäpiirros kiva ja lopputulos fiasko, mutta ainakin olen tehnyt jotain? Tummuus tuli ongelmaksi värityksen puolivaiheessa, ja koska en ole vielä tottunut aivan tusseihin, niin monia ontumakohtia on. Kuitenkin idealtaan ihan jees, toivottavasti et Junity hirtä mua.
Forget-Me-Not's
Forget-Me-Not on sarjakuvahahmoni jolla teen usein tunnelmointikuvia. Yksinkertaiseen rakenteeseen parustuva ihmishahmo on oikeastaan kaikkien päällimmäisten tunteitteni ydin ja ulostuomistapa. Nauttikaa, nämä ovat omiin silmiini lähes täydellisiä ;]
<3 Heart
<3 Fallin Stars
<3 Alone and in Love
<3 I Believe I can Fly!
<3 Communicate
<3 Behind Me
<3 One Heart
<3 Fish Luck
+ Saa ehdotella hahmoja erityisesti tilanteita mitä voisin piirrellä, niin laitan korvan taakse, mutta mitään en lupaa tehdä, kun toimin ehkä vähän liiankin spontaanisti näiden kanssa. (vink: mitä vähemmän pieniä kuvioita hahmossa on, sitä siistimpää jälkeä tulee)
Viimeinen muokkaaja, Coren pvm Ke Marras 11, 2009 3:29 pm, muokattu 3 kertaa
Vieraili- Vierailija
Vs: Under the fallin' stars... (new for you 11.11)
Ramos on tosi hieno O_O Komeet värit :>
Volgann taustahommelit on kans hienot
Ja toi sarjistyyppi on todella söpis <3
Että äläs nyt mollaa ittees 8>
Volgann taustahommelit on kans hienot
Ja toi sarjistyyppi on todella söpis <3
Että äläs nyt mollaa ittees 8>
Rusina- Kokenut
- Viestien lukumäärä : 1274
Ikä : 30
Registration date : 31.03.2009
En mollaa, olen rehellinen ;]
Mut joo, Ramos on jees, mut Volga.. hrrr, ei voi kestää.. Heti kun Junity on kommannu ne niin varmaan otan ton Volgan pois :D
Mut Forget-Me-Not on kyllä niin lähellä mun sydäntä. Piirtelen niitä pitkin koulupäiviä, iltoja ja öitä (myönnetään). Se on kiva hahmo kun se onnistuu aina 99% piirroksista :D
Mut joo, Ramos on jees, mut Volga.. hrrr, ei voi kestää.. Heti kun Junity on kommannu ne niin varmaan otan ton Volgan pois :D
Mut Forget-Me-Not on kyllä niin lähellä mun sydäntä. Piirtelen niitä pitkin koulupäiviä, iltoja ja öitä (myönnetään). Se on kiva hahmo kun se onnistuu aina 99% piirroksista :D
Vieraili- Vierailija
OOOOH toi ramoshan on UPEA! Eikä noi värit nyt niin väärät oo, justiinsa sellaset mitkä ramoksella on muutenki (;
Ja teit Volgankin, oon ihan imarreltu! Eikä sekään nyt herranjestas noin kamala ole, et varmasti poista sitä ennenku oon lisänny artikis sivuille : D
kiitos näistä, mahtavaa saada taidetta (: <3
(ps. millasta peliä ramokselle ja darlille ja missä? (; )
Ja teit Volgankin, oon ihan imarreltu! Eikä sekään nyt herranjestas noin kamala ole, et varmasti poista sitä ennenku oon lisänny artikis sivuille : D
kiitos näistä, mahtavaa saada taidetta (: <3
(ps. millasta peliä ramokselle ja darlille ja missä? (; )
Junity- Kokenut
- Viestien lukumäärä : 890
Ikä : 31
Registration date : 24.03.2009
Junity, kiitos *hämmentyy kohteliaisuuksista* (Ramos ja Darli vois tavata vähän myöhemmin jossain. Vaikka sellasissa tunnelmissa että sota on loppunut ja kaikki on vähän angst?)
Vieraili- Vierailija
Uusia tekeleitä esillä, pyydän jo valmiiksi anteeksi :D
Vieraili- Vierailija
Aah<3 ihunainen, varsinkin noi kuviot on todella ihanaihaihania! Tekis mieli vaihtaa ton kukan väri tollaseks pinkiks : D Jännä tosiaan toi siipityyli (8
Kaunis on :3 toi kaula+pää+harja osio on tosi onnistunut, ja muutenkin... Taustaa ja tunnariakin sait sinne n_n Ei niissä väreissä nyt niin nökönuukaa : D
Kiitos kauheasti, tykkään!
Ja saat anteeksi 8D
Kaunis on :3 toi kaula+pää+harja osio on tosi onnistunut, ja muutenkin... Taustaa ja tunnariakin sait sinne n_n Ei niissä väreissä nyt niin nökönuukaa : D
Kiitos kauheasti, tykkään!
Ja saat anteeksi 8D
Rusina- Kokenut
- Viestien lukumäärä : 1274
Ikä : 30
Registration date : 31.03.2009
Rusina, Kiva kiva jos tykkäät ;]
Vieraili- Vierailija
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa