Jagashinan suttuja
Jagashinan suttuja
28.12
Rekale - B-ea https://2img.net/h/oi45.tinypic.com/2rehy8o.png
Tässä ensimmäinen Lorania tradeni/arttini. Siitä ei tullut ihan niin hieno kuin mitä päässäni kuvittelin, mutta olen silti ihan tyytyväinen:) Takajalkojen, siipien ja varjostuksen kanssa kävin melkoista tappelua.
Ja btw nuo keltaiset hehkuvat täplät on tulikärpäsiä, ja nuo härpäkkeet Rekaleen jalan ympärillä kukkia ja tuo vihreä tausta on sademetsää:D minulla olisi mennyt ikä ja terveys jos olisin kunnon sademetsä taustan kukkineen ja kasvineen päivineen tehnytD:
Mutta B-ea, toivottavasti kelpaa^^
Rekale - B-ea https://2img.net/h/oi45.tinypic.com/2rehy8o.png
Tässä ensimmäinen Lorania tradeni/arttini. Siitä ei tullut ihan niin hieno kuin mitä päässäni kuvittelin, mutta olen silti ihan tyytyväinen:) Takajalkojen, siipien ja varjostuksen kanssa kävin melkoista tappelua.
Ja btw nuo keltaiset hehkuvat täplät on tulikärpäsiä, ja nuo härpäkkeet Rekaleen jalan ympärillä kukkia ja tuo vihreä tausta on sademetsää:D minulla olisi mennyt ikä ja terveys jos olisin kunnon sademetsä taustan kukkineen ja kasvineen päivineen tehnytD:
Mutta B-ea, toivottavasti kelpaa^^
Viimeinen muokkaaja, Jagashina pvm Ti Kesä 15, 2010 10:35 pm, muokattu 2 kertaa
Vieraili- Vierailija
Vs: Jagashinan suttuja
AAH siivet :> ja jännä tunnelma, onnistunut kuva (: ihan näköinen, vaikken Rekaletta tunnekaan kovin hyvin vielä tunne.
Rusina- Kokenut
- Viestien lukumäärä : 1274
Ikä : 30
Registration date : 31.03.2009
Oih! Se on uskomattoman hieno ja todellakin näköinen :). Ehkä vähän raskas, mutta <333. Rakastuin. Kiitos tuhannesti! Mä saan ton Zarpojun toivon mukaan piirrettyä valmiiksi ihan lähipäivinä, siihen tosin tuhlaantuu paljon aikaa, koska väritys on... köh... hieman haasteellinen
Vieraili- Vierailija
Rusina, kiitos kiitos^^
B-ea, kiitos ja ole hyvä vain:D
Tee ihan kaikessa rauhassa sitä kuvaa, väritys voi tosiaan vaatia vähän aikaa..:D
B-ea, kiitos ja ole hyvä vain:D
Tee ihan kaikessa rauhassa sitä kuvaa, väritys voi tosiaan vaatia vähän aikaa..:D
Vieraili- Vierailija
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa