Wiaprinin tuherrukset *newppa*
+2
brainchild
Dreamer X
6 posters
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Wiaprinin tuherrukset *newppa*
Jeps, eli tänne pistän kaikkia tuherruksiani :3 Ekaksi on nyt tuo Heran fanart, ja kai muitakin tulossa :'D
Hera - joo kaikki meni pielee paintin kanssa :'D ( driimi )
Ehehehee - Hope you didn't faint ;_; ( brainchild )
Evo - Öhöm. Tahtoo uuden rajaustussin. ( Tildy )
Corenille :'DD Borea
Hah. tästä tuli fiasko :'D Nojaa. Rusinan Varenne ja Corenin Karel, mikäli tunnistatte ^^ tsik
Jeah, Tildylle yllätysarttii Korpista : D Jalat vammaa 4ever. Rawelan
Harvinaisen väärät värisävyt ja harvinaisen sekava tausta, siitä on tämä kuva tehty : D Vaikka itse hevonen omassa persoonassaan onkin hurmaavampi ^^Fall Foliage
Näkyy selvästi huono tausta, näkyy selvästi ettei minulla ole täysjärkistä mustaa ja että minua nukuttaa :'D Kuolemanenkeli
New -
Miscin tuleva (?) veli Fabled. Kyllä, se vammaa mutta halusin kokeilla jtn uutta : DD (miten tuo muka eroaa miun edellisistä töistäni, häh? )
Hera - joo kaikki meni pielee paintin kanssa :'D ( driimi )
Ehehehee - Hope you didn't faint ;_; ( brainchild )
Evo - Öhöm. Tahtoo uuden rajaustussin. ( Tildy )
Corenille :'DD Borea
Hah. tästä tuli fiasko :'D Nojaa. Rusinan Varenne ja Corenin Karel, mikäli tunnistatte ^^ tsik
Jeah, Tildylle yllätysarttii Korpista : D Jalat vammaa 4ever. Rawelan
Harvinaisen väärät värisävyt ja harvinaisen sekava tausta, siitä on tämä kuva tehty : D Vaikka itse hevonen omassa persoonassaan onkin hurmaavampi ^^Fall Foliage
Näkyy selvästi huono tausta, näkyy selvästi ettei minulla ole täysjärkistä mustaa ja että minua nukuttaa :'D Kuolemanenkeli
New -
Miscin tuleva (?) veli Fabled. Kyllä, se vammaa mutta halusin kokeilla jtn uutta : DD (miten tuo muka eroaa miun edellisistä töistäni, häh? )
Viimeinen muokkaaja, Wiaprin pvm Pe Maalis 12, 2010 9:08 pm, muokattu 13 kertaa
Vieraili- Vierailija
Vs: Wiaprinin tuherrukset *newppa*
8D Heraltahan tuo näyttääkin (ymmärrän hyvin ettet siipiä alkanut tuhertamaan x) kun en itsekkään enää jaksa toista kuvaa tammalle siivistä tehdä)
Dreamer X- Kokenut
- Viestien lukumäärä : 1276
Ikä : 32
Registration date : 17.03.2009
Oi, tooodella ihana ihana työ o,,o
Kaikista eniten minä ainakin tykkäsin Heran asennosta ja merkeistä! Tosi ihanalla tyylillä piirrät.
Kaikista eniten minä ainakin tykkäsin Heran asennosta ja merkeistä! Tosi ihanalla tyylillä piirrät.
Vau Ven, varmaan melkein hienoin työsi tähän mennessä! Aivan ihana asento ja tyksin päästä ja harjasta :3
Ja onnittelut sulle, tää kuva inspaa mua (kauheen monet kuvat ei mua inspaa) ja mun tekis mieli piirtää (mut en voi ku on aamu ja lähen justiinsa kohta kouluun päin) :>
Ja onnittelut sulle, tää kuva inspaa mua (kauheen monet kuvat ei mua inspaa) ja mun tekis mieli piirtää (mut en voi ku on aamu ja lähen justiinsa kohta kouluun päin) :>
Vieraili- Vierailija
On kyllä hieno kuva! Pidän itse tosi paljon ja näyttää Heralta! (:
Vieraili- Vierailija
AAAA <3 Se on I_H_A_N_A<3
Rakastan Redjanin asentoa! Juuri tuollainen "mitäs hittoa maleksit täällä"! Tämä on tooodella suloine XD <3 Mutta turhaa sanoit rumaksi, tykkään tästä ihan kamalasti! Kiitos kiitos kiitos<3 <:
Rakastan Redjanin asentoa! Juuri tuollainen "mitäs hittoa maleksit täällä"! Tämä on tooodella suloine XD <3 Mutta turhaa sanoit rumaksi, tykkään tästä ihan kamalasti! Kiitos kiitos kiitos<3 <:
Asennot on tokassa kuvassa hyvin onnistuneita, ja samoin se näyttää luiontevalta, miten osa on taaempana kuin toiset. Tyksin.
Aida- PÄÄJEHU
- Viestien lukumäärä : 1080
Ikä : 30
Registration date : 31.03.2009
Kiitos vaan kaikille :'D
Btw, Tildylle uutta arttia Evosta ^^
Btw, Tildylle uutta arttia Evosta ^^
Vieraili- Vierailija
aa, tänkkemys <3 rakastuin sen siipiin, ihanan tuollaiset... miten sen sanois. TUUHEAT. sanotaan nyt nii 8D tukka sillä tosin on pystyssä mutta mitäpä pienistä <3
Tildy- Kokenut
- Viestien lukumäärä : 1111
Registration date : 24.03.2009
Sovitaa vaikka et se kävi parturis pidentämäs harjamustaansa 8D
Mut juu. siivet tosiaan jotenki onnistuneemmat ku yleensä ^^
Mut juu. siivet tosiaan jotenki onnistuneemmat ku yleensä ^^
Vieraili- Vierailija
Hoo, Evo on nättimys. Asento kiva. Jeejee, osaan antaa järkevää palautetta, kyllä vain, joo.
Aida- PÄÄJEHU
Hoo, sain vihdoin Borean kuvan ladattua :'D Tulipas outo.
Vieraili- Vierailija
Näitä lueskellessa tekee iteki mieli alkaa piirtämään. 8D Mulla on noi artit tosin aina tahtonu vähän jäädä, mutta katellaan jos kehtaisin tänne jonku one-by-one arttitöpön väsäillä ettei alkais tuntuun niin pakkopullalta.
Minty- Kokenut
- Viestien lukumäärä : 728
Ikä : 28
Registration date : 18.08.2009
Toi Borea on NANNA<3 Sillä on niin söpis ilme ^^
Rusina- Kokenut
- Viestien lukumäärä : 1274
Aaws.. onpa Borea epäkapinaallisen näkönen ;D. Tack så mycket.
Vieraili- Vierailija
Siitä tuli vahingossa niin epäkapinallisen näköinen :'DD No jos se vaikka miettii jtn kivaa--
Ja sitten uusi kuva, hehehe
Ja sitten uusi kuva, hehehe
Vieraili- Vierailija
Aaaaaws.. Niin Borea kuin tuo Karel-Varennekin! Borea näyttää niin sulotukselta.. <3
Vieraili- Vierailija
Oi, toi Varenne-Karelhan on tosi söpis<3 Ihana, kiitän! : > Pitääpi lisäillä, toi on tosi kuvaava niitten tuttavuudesta. Kiva saada joskus tällaista missä on monta tyyppiä. ^^
Eikä todellakaan fiasko, se on ihuna!<3 Kiitoskiitos!
Eikä todellakaan fiasko, se on ihuna!<3 Kiitoskiitos!
Rusina- Kokenut
Hah, kiitti vaa jokka tykkäs tosta Karel-Varenne kuvasta :) (Eli kokonaiset 2 tyyppiä, woow xD)
Njyh, oli pakko pistää uus hahmo tänne, et voitte kritisoida kuinka rumalta se näyttää xD
Njyh, oli pakko pistää uus hahmo tänne, et voitte kritisoida kuinka rumalta se näyttää xD
Vieraili- Vierailija
Hienohan tuo uus on (: tyylis on kyllä jännä ja hieno. Hyvä ilme, jälleen. Anteeksi törkeän turhasta palautteesta : ')
Rusina- Kokenut
UUUUUU
namsmaiskis, vähä kuuli toi uus hahmonen. se lienee hylkiö ?
namsmaiskis, vähä kuuli toi uus hahmonen. se lienee hylkiö ?
Aida- PÄÄJEHU
jee, kiitti. :D sillä vaan on molemmat siivet nahkaisia, vaikka todellisuudessa ne on eriparia, mutta noh... lisäilen ton huomenna ku nyt meen tästä ihan just. ;> kiitti viel :D
Minty- Kokenut
- Viestien lukumäärä : 728
Ikä : 28
Registration date : 18.08.2009
Jösses :o
Ven on kehittyny ihan sairaasti, rakastan tota tyyliäs piirtää! Iiih. Kauniita artteja, ei voi muuta sanoa!
Ven on kehittyny ihan sairaasti, rakastan tota tyyliäs piirtää! Iiih. Kauniita artteja, ei voi muuta sanoa!
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa