Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Only One Rain Dance

:: Art :: Galleria

Siirry alas

Only One Rain Dance Empty Only One Rain Dance

Viesti kirjoittaja Vieraili To Toukokuu 20, 2010 6:17 pm

Only One Rain Dance Delica7

Delican kauhukokoelma, turmeltuneiden töherrysten törkypesäke. Noh.. Joo okei on niitä ihan kivojakin, mutta ennen kuin rupean angstaamaan omia piirtäjän lahjottomuuksiani niin laitan vaan nää kuvat, tradet tms. Jutut tänne ylös ja tehkää te päätökset, jooko, mä olen siinä hommassa niin surkea -.-''. Kuvatusten päivämäärät löytyy kanssa, eli niistä saapi sitten päätellä kuinka vanhasta papyruksesta on oikein kyse ^ ^

~ Tradet

> Aidalle Ilves + välivaiheet
Jaa a, mitäs tästä lätisis.. No vähintään kaikki taiteilijan vapaudet on käytetty, silleen harja ja häntä on ehkä vaan kilometrin pidemmät kuin todellisuudessa, menin helpoa tietä ja siivet leijuskelee Ilveksen perässä. Väritys on ihan jees, enkä maalaillu otukselle turhia lihaksia, mutta senhän pitikin teettää työnsä kaikilla muilla ;). Jaa sitten lyriikat, en tiedä miks jotenkin tämä Breaking Benjaminin biisi Dear Agony, tuntui sopivan tähän. Ehkä vähän tätä Ilveksen tuskailua kun se aina vetää rooliaan.. vain ehkä.. En minä tiedä.. Mitään

~ Muut

Vieraili
Vierailija

Takaisin alkuun Siirry alas

Only One Rain Dance Empty Vs: Only One Rain Dance

Viesti kirjoittaja Aida Pe Toukokuu 21, 2010 2:39 pm

oioioi <3 ihanainen on :D ja no joo, toi harja on kyllä aika taiteellinen, mutta kyllä ihan tunnistettavissa Ilveksksi :D Anteeks, oon tahditon. Mutta hieno kuva, ja tyksin etenkin noista varjostuksista <3____<3 kiitos kultakikkaraiseni

alotin oman puoliskoni vasta tänään, ja tossa se on vieressä luonnoksena.
Aida
Aida
PÄÄJEHU
PÄÄJEHU

Viestien lukumäärä : 1080
Ikä : 30
Registration date : 31.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Only One Rain Dance Empty Vs: Only One Rain Dance

Viesti kirjoittaja Vieraili Pe Toukokuu 21, 2010 2:48 pm

Aida, Hienoa jos se kelpaa :)

Vieraili