Only One Rain Dance
Only One Rain Dance
Delican kauhukokoelma, turmeltuneiden töherrysten törkypesäke. Noh.. Joo okei on niitä ihan kivojakin, mutta ennen kuin rupean angstaamaan omia piirtäjän lahjottomuuksiani niin laitan vaan nää kuvat, tradet tms. Jutut tänne ylös ja tehkää te päätökset, jooko, mä olen siinä hommassa niin surkea -.-''. Kuvatusten päivämäärät löytyy kanssa, eli niistä saapi sitten päätellä kuinka vanhasta papyruksesta on oikein kyse ^ ^
~ Tradet
> Aidalle Ilves + välivaiheet
Jaa a, mitäs tästä lätisis.. No vähintään kaikki taiteilijan vapaudet on käytetty, silleen harja ja häntä on ehkä vaan kilometrin pidemmät kuin todellisuudessa, menin helpoa tietä ja siivet leijuskelee Ilveksen perässä. Väritys on ihan jees, enkä maalaillu otukselle turhia lihaksia, mutta senhän pitikin teettää työnsä kaikilla muilla ;). Jaa sitten lyriikat, en tiedä miks jotenkin tämä Breaking Benjaminin biisi Dear Agony, tuntui sopivan tähän. Ehkä vähän tätä Ilveksen tuskailua kun se aina vetää rooliaan.. vain ehkä.. En minä tiedä.. Mitään
~ Muut
Vieraili- Vierailija
Vs: Only One Rain Dance
oioioi <3 ihanainen on :D ja no joo, toi harja on kyllä aika taiteellinen, mutta kyllä ihan tunnistettavissa Ilveksksi :D Anteeks, oon tahditon. Mutta hieno kuva, ja tyksin etenkin noista varjostuksista <3____<3 kiitos kultakikkaraiseni
alotin oman puoliskoni vasta tänään, ja tossa se on vieressä luonnoksena.
alotin oman puoliskoni vasta tänään, ja tossa se on vieressä luonnoksena.
Aida- PÄÄJEHU
- Viestien lukumäärä : 1080
Ikä : 30
Registration date : 31.03.2009
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa