Törpöt riviin
+2
Aida
Rusina
6 posters
:: Off-game :: Pelaajat tiedottavat
Sivu 4 / 4
Sivu 4 / 4 • 1, 2, 3, 4
Vs: Törpöt riviin
Taatadaata daadaa, Hmm.. voiskohan mulla olla vähän suunnitelman mutkia sun hahmojen kanssa enemmänkin. Pandora... Oon luomassa yhtä ori hahmoa mikä sopis pirun hyvin pannun mieheks.. Kiinnostaako? :D
Sitten.. Ois aika jännää, jos Khada ja Ariel ystävystyis, kun Khada nyt on tollanen rajoilla elävä otus, vaikka onkin kovin chadratar muuten.
Ja kuinkas vanha Rhingo olikaan...?
Sitten.. Ois aika jännää, jos Khada ja Ariel ystävystyis, kun Khada nyt on tollanen rajoilla elävä otus, vaikka onkin kovin chadratar muuten.
Ja kuinkas vanha Rhingo olikaan...?
Vieraili- Vierailija
Ilves vois mahdollisesti olla todistelemassa tota hukuttautumista. Myöhemmin niistä vois tulla ystäviäkin, mutta täytyy varoittaa, että Ilvekseltä siihen menis jokseenkin kauan, traumaattinen lapsuus ja muuta sälää :) että jos kestäisit vuoden verran ööh, oot iha ookoo mut apua, en halua sitoutua, olen sitoutumiskammoinen-pelejä, niin vois Ilvestä tarjoilla
sais samalla kissaeläimellenikin elämää.
sais samalla kissaeläimellenikin elämää.
Aida- PÄÄJEHU
- Viestien lukumäärä : 1080
Ikä : 30
Registration date : 31.03.2009
Hei mainiota (8 Sopii, voitais ainakin tehdä toi peli, kattoo sitten minne päin luisuis.. hyvä idea. Täytyy kattoo hetki, mutta toi hukuttautumisyrityspeli vois kyllä olla eka jos noi muut malttais odottaa (: ja jos pätkäsen ton jummaavan.
Rusina- Kokenut
- Viestien lukumäärä : 1274
DELICA: Sori kun ignoorasin sun viestin :00 Minty ystävällisesti kerto kun juoniteltiin yksäreillä, en tajuu kuinka pystyn skippaan vahingossa kokonaisen viestin omassa seuranhakutöpössä ; DD Mutta sopis vallan mahtipontisesti 8> Pannu kyl tarvis sulta miehen.
Ja Arielista ja Khadasta kamuja, hyvä idea ; ) Voisivat vaikka hylkiöiden alueilla tavata..?
Rhingo on aika youngsteri, 5 vuotta vaan -.0 huomasin itekin : D ois muuten varmaan vanhempi, mutta noi sisarukset on sen ikäsiä että piti mahtuu väliin (8 Henkisesti huomattavasti kypsempi ; ) Kui? Salamyhkäistä Delica : D
Ja Arielista ja Khadasta kamuja, hyvä idea ; ) Voisivat vaikka hylkiöiden alueilla tavata..?
Rhingo on aika youngsteri, 5 vuotta vaan -.0 huomasin itekin : D ois muuten varmaan vanhempi, mutta noi sisarukset on sen ikäsiä että piti mahtuu väliin (8 Henkisesti huomattavasti kypsempi ; ) Kui? Salamyhkäistä Delica : D
Rusina- Kokenut
DARK GUARDIANILLE SEURAA YHTEEN PELIIN! (8 Erityisesti pelastettavat tammat ilmoittautukaa, mutta myös muut käyvät
Rusina- Kokenut
Jos joku neideistäni kelpaa Dark Guardille pelastettavaksi, kertoisitko minulle? :>
Vieraili- Vierailija
PÄIVITELTY, katso Sirena jos tahdot rodille juonellisen pelin (josta voi kehitellä jatkoakin tai ei, miten vain)
Rusina- Kokenut
Hmm.. No mulla olis takinkääntäjä Chadra Quartecon, sitten ois Caro liikkeellä jo valmiikws chadrojen alueella... ja Astrid voi myös käydä pyörähtämässä. Mitäs muita rodeja mulla olikaan.. Ai juu ja Varennelle saat seuraksi Africen ja African tai vaan toisen jos tahdot, samoin saa lainata Khadaa.
Vieraili- Vierailija
Juu, vaikka Caro vois olla sopiva tohjon Sirenan tylyyn vastaanottoon : D Tarkotus olisi siis jonkinmoista väittelyä ja suunsoittoa, voi vapaasti kehitellä.
Varenne voisi vaikka tavata sisarukset (: Viitsisitkö aloittaa vaikka niille pelin, chadrojen alueille, yritän itse aloittaa tuon Sirena&Caro:n vaikka suolle, vaikka voit kyllä itsekin aloittaa jos ehdit ensin.
Varenne voisi vaikka tavata sisarukset (: Viitsisitkö aloittaa vaikka niille pelin, chadrojen alueille, yritän itse aloittaa tuon Sirena&Caro:n vaikka suolle, vaikka voit kyllä itsekin aloittaa jos ehdit ensin.
Rusina- Kokenut
No Caro+Sirena käy, mut kaksosista on tällä hetkellä vaan Africe vapaana
Vieraili- Vierailija
Okei, Africe riittää kyllä mainiosti (;
Rusina- Kokenut
Heran ja Ares orisi välille jonkinmoinen peli? (: Vaikka eri laumalaisia ovatkin, jtn. vttuiluita sitten vaikka kehiin jollei muuta :D Kun tekis mieli päästä pelaamaan.
Ellu- Harjoittelija
- Viestien lukumäärä : 133
Ikä : 27
Registration date : 23.07.2010
Mieluusti ; ) Jos vain viitsit aloitella itse (oon laiskanaaa), vaikkapa rotkolle ? Tosin tänään lähden mökille, mut oon siä kork. kaks yötä.
Rusina- Kokenut
Juu, rotko käy (:
Ellu- Harjoittelija
Joskus voidaan laittaa Ares & Hera tapaamaan uudelleen? (: Sitten tulevaisuudessa. Kun ainakin Hera pitää oristasi jonkinverran (ainakin ystävällisessä mielessä.. ;>).
Ellu- Harjoittelija
Joo, ihan hyvä idea oikeastaan (8 Kattellaan taas ; )
Rusina- Kokenut
Jep. Tosin, sitten kun rodwor-orini hyväksytään - jos hyväksytään - voisi peluuttaa sitä rotkolla niin että ensin sinne tupsahtaa Ares ja myöhemmin Hera. Mitenkäs sellainen järjestely? (:
Ellu- Harjoittelija
Eiköhän se käy, suunnitellaan vielä tarkemmin sitten myöhemmin (: Arekselle on sitten tulossa myös kasvattilapsi, joten sitä täytyy vähän huomioida peleissä.
Rusina- Kokenut
Jep. (; Kasvattilapsi? :D Kiva.
Ellu- Harjoittelija
Sivu 4 / 4 • 1, 2, 3, 4
:: Off-game :: Pelaajat tiedottavat