Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Lupin (Ellu) x

Siirry alas

Lupin (Ellu) x Empty Lupin (Ellu) x

Viesti kirjoittaja Ellu Su Heinä 25, 2010 11:30 am

Tiedot
Olen nimeltäni Lupin. Minua kutsutaan ihan Lupiniksi, ei muunnoksia. Ikää löytyy kahdeksan ikävuotta. Olen sukupuoleltani ori ja säkäkorkeudeltani 168 senttiä. Olen kimo. Minulla on tummat, melkein mustat silmät. Siipeni ovat vaaleanharmaat, sulalliset siivet. Kuulun Chadroihin, pelaajani on Ellu ja roolipelipaikkani Lorania. Olen 75 prosenttisesti Chadra ja 25 prosenttisesti Rodwor.

Tunnusmusiikkina toimii The Offspring - You're Gonna Go Far, Kid

Menneisyys
Synnyin koleana joulukuun yönä. Täysikuu mollotti taivaalla joten emäni antoi nimekseni Lupin. Koko pitkän talven taivalsimme kahdestaan, etsien itse ruokamme ja elantomme. Kun oli puolivuotias, emäni kertoi miksi vain hän kasvatti minua. Kuuleman mukaan isäni oli häipynyt heti kun oli tajunnut emäni olevan kantavana. En ollut varma miksi hän oli niin säikähtänyt, sitten emäni selitti. Kun isäni oli tajunnut että hänen kumppaninsa oli entinen Chadran laumalainen hänet tapettaisiin, joten hän joutui pakenemaan henkensä kaupalla. Mutta hänet tapettiin silti. Pian äitini kuoli johonkin tautiin, joten jäin yksin. Vaelsin päämäärättömästi eteenpäin, välillä lentoon nousten. Ennen kuolemaansa äitini oli kertonut minulle että hänet oli karkoitettu kauan sitten laumasta, joka tunnettiin Chadroina. Ori joka oli samalla myöskin isäni, oli puhdas Rodwor, joka oli kuitenkin lähtenyt Loraniasta äitni mukana, vain palatekseen sinne takaisin emäni paljastuessa puhdasveriseksi sulkasiiveksi. Emäni myöskin käski etsiä tuo kyseinen saari ja asettua sinne asumaan. Niimpä minä tein työtä käskettyä, lentäen, leväten, syöden ja kävellen kulutin nuoruusvuoteni. Viimein, kahdeksannen ikävuoden kynnyksellä nousin lentoon ja talvisena, syntymäni yönä lensin Loraniaan.

Luonnekuvaus
Olen perinyt äitini lempeyden luonteeseeni, mutta mukana on myös hippunen ärhäkkyyttä isäni puolelta. En suutu kovin helposti, mutta suuttuessani saatan olla hyvinkin vaarallinen. Siinä vaiheessa kaikkien kannattaa perääntyä kauemmaksi minusta. Joidenkin mielestä en kävisi ollenkaan Chadroihin mutta väritykseni puolesta kylläkin. En ole kovin avoin menneisyydestäni, elämästäni tai sukupuustani. Jotkut tunnistavat minussa selvät Rodworin merkit. Tustuminen ja luottaminen on minulle vaikeaa, etsin aina huonoja asioita muista ja itsestäni, ennenkuin puhun kenellekkään mitään. Olen epäluuloinen, kaikkea muuta kuin sosiaalinen ja hyvin varovainen. Aristelen siipiäni.

Ulkonäkö
Isäni oli hyvin vaalea Rodworiksi, vaaleanruunikko ja äitini täysin vitivalkoinen, joten minusta tuli kimo. Minulla on kuitenkin mustat kokosukat joka jalassa, jotka kielivät helposti sukupuustani tuntemattomille. Turpani on hiilensävyä astetta vaaleampi, korvien sisäpinnat tummat. Vasemmasta korvasta puuttuu kärki. Muutama pahan näköinen arpi eri puolilla kehoa, pisin lähtee oikealta puolelta säkää, kiertää siiven etukautta ja lasketuu alas etujalkaan. Olen säkäkorkeudeltani suunnilleen 168 senttiä. Jouheni ovat peitinkarvaa hitusen tummemmat, harmahtavat. Siipien kärkiväli on hieman yli seitsemän metriä, ja niiden väritys on melko vaaleanharmaa.

Kyvyt
Lentää melko hyvällä tekniikalla. Nopea lento on Lupinin erikoisalaa.

Suhdetilanne
Hera - Näki ärsyyntyneen tamman sademetsässä ja yritti tarjota tälle apuaan. Tamma kuitenkin suutahti hivenen tarpeettomasti ja häipyi paikalta heti esittäydyttyään.

Pelit
Countin sheeps but running out
Jos elämä ois helppoo
Onko kaiken pakko olla niin vaikeaa?


Viimeinen muokkaaja, Ellu x pvm Ma Marras 01, 2010 5:24 pm, muokattu 3 kertaa
Ellu
Ellu
Harjoittelija
Harjoittelija

Viestien lukumäärä : 133
Ikä : 26
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 23.07.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Lupin (Ellu) x Empty Vs: Lupin (Ellu) x

Viesti kirjoittaja Ellu To Heinä 29, 2010 7:38 pm

Vähän tässä olen Lupinia päivitellyt ;>
Ellu
Ellu
Harjoittelija
Harjoittelija

Viestien lukumäärä : 133
Ikä : 26
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 23.07.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa