Vapaa ja yksin
:: Chadrojen alueet :: Aro
Sivu 2 / 2
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: Vapaa ja yksin
( loistavaa! )
"Voi olet niin suloinen", June sanoi yhtäkkiä ja hymyili ujosti.
"Ei sinun tarvitse pakottaa, lähdetään vain! Täytyyhän minun joskus tutustua rodworeidenkin alueihin!" Junen mieliala vaihtui äkkiä, tavalla, jonka takia häntä joskus ehkä vinksahtaneenakin pidettiin.
"Mennään vain, mihin suuntaan?" enkelisiipi kysyi reippaasti ja katseli ympärilleen.
"Voi olet niin suloinen", June sanoi yhtäkkiä ja hymyili ujosti.
"Ei sinun tarvitse pakottaa, lähdetään vain! Täytyyhän minun joskus tutustua rodworeidenkin alueihin!" Junen mieliala vaihtui äkkiä, tavalla, jonka takia häntä joskus ehkä vinksahtaneenakin pidettiin.
"Mennään vain, mihin suuntaan?" enkelisiipi kysyi reippaasti ja katseli ympärilleen.
Vieraili- Vierailija
Hymy levisi taas Conorin huulille.
"Minä tiedän kiertotien, jonka kautta pääsemme huomaamatta perille, eikä meidän tarvitse ylittää rotkoa", ruskea sanoi hymyillen.
"Se on täällä päin ! Tule !" ori sanoi käännähtäessään ympäri ja nostaessaan ravin.
// eli nyt siis uus töpö varmaankin ois hyvä, mä alotan varmaan sen ? onko toiveita minne päin nää siellä menee ? 8D //
"Minä tiedän kiertotien, jonka kautta pääsemme huomaamatta perille, eikä meidän tarvitse ylittää rotkoa", ruskea sanoi hymyillen.
"Se on täällä päin ! Tule !" ori sanoi käännähtäessään ympäri ja nostaessaan ravin.
// eli nyt siis uus töpö varmaankin ois hyvä, mä alotan varmaan sen ? onko toiveita minne päin nää siellä menee ? 8D //
Minty- Kokenut
- Viestien lukumäärä : 728
Ikä : 28
Registration date : 18.08.2009
"Oih. Selvä", June sanoi ensin hämmästyen, mutta sitten hymyillen reippaasti. Tyttönenkin nosti ravin ja siirtyi oriin vierelle pehmeillä askelillaan katsahtaen toiseen jännittynyt, mutta pirteä ilme kasvoillaan.
( Voit aloittaa ja voit myös itse päättää minne : ))
( Voit aloittaa ja voit myös itse päättää minne : ))
Vieraili- Vierailija
Sivu 2 / 2 • 1, 2
:: Chadrojen alueet :: Aro
Sivu 2 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa